25.08.2014

Prolog. Szmaragdowe marzenia.



Tafla przejrzystego, lśniącego w porannym słońcu - szkła, dzieli ją od przyszłości.
Stoi - sama w tłumie - oddzielona od świata gęstą plątaniną myśli.
W szmaragdowej sukience.
Czekoladowe oczy próbują wyłapać każdy, najmniejszy szczegół, każdy detal - szuka niedociągnięć?
Opuszcza powieki, fala wspomnień  zalewa umysł, przysłania to, co jest obrazami tego, co było.

Cofa się w czasie.

"Milion gwiazd przebija się przez zasłonę  nocy.
 Lodowaty podmuch wiatru przedziera się przez gęste, letnie powietrze.

Leży na miękkiej trawie.
Obok niego.
Patrzy w niebo.
Obserwuje.
Rozmyśla.
Ma tylko dziesięć lat.

Czarne sklepienie przecina złota smuga.
 Pierwsza w jej życiu - spadająca gwiazda.

- Masz jakieś marzenie?

Do czego wszyscy dążymy?

- Chciałabym... być szczęśliwa.

Bo są takie noce, gdy wszystkie marzenia mogą się spełnić. Mogą..

Świat tonie w ciszy."

Otwiera oczy. Mruga kilka razy, złudne obrazy nikną.

Wraca.

Delikatnie otwiera duże przeszklone drzwi. Drzwi do nowego życia. 
Wierzy, a wiara jest jedynym co jej pozostało, że to miejsce może stać się... jej miejscem.

Mówiłeś, że kiedyś je odnajdę, pamiętasz?
Ja pamiętam.









Od autorki;
 Kochani, wybaczycie mi to u góry.
To nie miało tak wyglądać, ale... nie mam już siły na poprawki.

Kocham was, najmocniej, wiecie?  

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hej, aniołku. ♥
      Wróciłam po kilku dniach, przepraszam. ♥ Może zacznę od początku, dobrze? Twojego bloga znalazłam przez aska. I powiem ci, że ogromnie się cieszę, że mi się to udało. ♥ Masz bardzo ładny nagłówek. ♥ Szablon również. ♥ Lecz nie wygląd jest najważniejszy, prawda? Więc przejdę do najważniejszego elementu. ♥ Prolog - idealny pod każdym względem. ♥ Nutka tajemniczości się w nim pojawia, co mnie bardzo cieszy. ♥ I uwierz, jest genialnie. ♥ Pozostaje mi czekać na jedyneczkę. ♥ Czuje, że będzie to wspaniałe opowiadanie. ♥ Zostaje na tym blogu. ♥ Weny życzę. :D

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo, kochana♥
      Nie zasługuję na tyle miłych słów...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Maja, hej <3
      Wracam... Głupia ja, wróciła ta późno, wybacz mi :c
      Ale co do prologu to jedyne co mogę powiedzieć to łał. Wielkie łał. Wszystko takie tajemnicze, niewiele się można domyślić ;o Ciekawa jestem głównych par, mru ;> No nic, wyczekuję numeru uno i życzę weny <3
      Hasy
      PS: Następnym razem komentarz będzie bardziej ogarnięty i dłuższy.
      PS2: Ładny szablon, wygląd bloga, etc *O*

      Usuń
    3. Hej, słońce♥
      Wybaczam. :) I dziękuję - Twoje słowa tak wiele dla mnie znaczą♥

      Usuń
  3. Udawajmy, ze jestem pierwsza bo ten mój ciul Dominika na pewno będzie taki dobry i zamieni miejscami (ona jeszcze o tym nic nie wie xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra postanowiłam zaryzykować i zacząć pisać ten komentarz, bo internet działa mi aż ok. 10 min. Dużo prawda? *o*
      Kolejna, która ''zapomniała'' mnie poinformować o nowym blogu xD
      Moja siostrzyczka taka zdolna ^^
      Napisała wspaniały prolog <3
      Do tego jeszcze taka skromna i żartobliwa - przeprasza nas za ten prolog *o*
      Takiej siostry to mi wszyscy pozazdroszczą :D
      Normalnie skarb o jaki niełatwo <3

      Usuń
    2. Mi mogą siostry zazdrościć, siostrzyczko, nie tobie, naprawdę♥

      Usuń
  4. Ej! O.o Czemu ja dopiero teraz to widzę?! Mój zapłon... Mówiłam, że ciulowy? -_-
    No nic, wrócę tu - obiecuję, skarbku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Hersia ♥
      Zawsze starałam się dotrzymywać obietnic, więc widzisz - jestem :) Nie mogłabym nie wrócić, nie ma takiej opcji. Ten prolog... kochana, zabiłaś mnie. Zniszczyłaś, doszczętnie. Wszystko runęło, by zaraz powstać - od nowa, wybudować. Coś nowego. Obraz. Utrwalił się w mojej głowie, wiesz? Jesteś tak utalentowana... Mam nadzieję, że zawsze będziesz o tym pamiętać, jeśli nie - mogę Ci przypominać, za każdym razem, każdym rozdziałem, nowym dziełem. Będę tu, okej? :) ♥ A co mogę jeszcze na temat prologu powiedzieć? Bardzo podoba mi się sposób w jaki dobierasz słowa, składasz zdania, ukazujesz to, co chcesz ukazać - tak przemyślanie, dokładnie. Wszystko jest dobitne, a zarazem ukryte, tajemnicze... Nie mogę się doczekać rozdziału, o tak... Mam nadzieję, że nieco więcej Nam w nim rozjaśnisz :) W ogóle to (ja - ciekawska XD) kuknęłam sobie do bohaterów, i... Czyżby zanosiło się na Lenarico? ;> Nie powiem, ucieszyłabym się - bardzo ♥ A powiedz... Jakaś szansa na Diemiłę by była? Wiesz jak ich kocham... Jeśli nie, to oczywiście w porządku, tak pytam.
      Na koniec, nawet nie waż się następnym razem Nas przepraszać, jasne? Nie za takie cudo, nigdy. To my powinniśmy Ci za ten prolog dziękować.
      Kocham Cię, bardzo.
      Twój Edward ♥

      Usuń
    2. Pf, wiedziałam, że o czymś zapomnę, w końcu to ja...
      Piękny szablon, ciołku ♥

      Usuń
    3. Przepraszam, nie chciałam nikogo zabijać...
      Dziękuję, za wszystko♥
      Tak bardzo Cię kocham, wiesz?
      Pf, skleroza nie boli...
      Cieszę się, że się podoba, ciołku♥

      Usuń
  5. Kochanie moje, Słoneczko najdroższe.

    Witam Cię. Jestem tak strasznie spóźniona. Przeprszam. W ogóle, odnosząc się do notki pod rozdziałem, nie mamy czego Ci wybaczać. Tylko dziękować. Takie cudo.
    Przyznam się, że już jakiś czas zabieram się za ten komentarz - i nic. Nie wiem, co mam myśleć. Nie wiem, co mam pisać. Nic nie wiem. Wiem tylko, że jestem oczarowana. To było piękne. Przepiękne. Najpiękniejsze! <3
    Zauroczyłaś mnie swoją historią już na samym jej początku, to niezwykłe. Piszesz tak niesamowicie, że nic tylko się zachwycać. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności, Twojego talentu. Jesteś taka zdolna. ^^
    Naprawdę nie mam pojęcia, co jeszcze powinnam powiedzieć/napisać. Brakuje mi słów, serio. Widzisz, co Ty ze mną robisz? Wszystko jest idealnie. Każda literka jest na swoim miejscu. I jest tak tajemniczo. Klimat i ite sprawy. ^^
    Czrodziejko moja, urzekłaś mnie taak bardzo. <3 Pozazdrościć talentu. To tylko prolog, a ja już tak bardzo nie mogę się doczekać kolejnego. Wszystko tutaj było takie piękne, cudowne. Począwszy od tytułu bloga, przez śliczny szablon!, po ten prolog. Nic dodać, nic ująć. Tylko tak dalej. Pisz, bo masz do tego prawdziwy dar. <3

    Życzę weny, weny i jeszcze raz weny. Czasu na pisanie i żeby sprawiało Ci ono przyjemność. Czekam niecierpliwie na jedynkę, Skarbie. Kocham Cię. <3
    Twoja Tyśka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakowało mi Cię tu.
      Tak strasznie Cię kocham, wiesz?♥

      Usuń
  6. Tajemniczy, ale bardzo ciekawy prolog. Jestem ciekawa o kim jest tutaj mowa i z niecierpliwością czekam na rozdział pierwszy :)

    Twój blog został dodany do spisu blogów o Violetcie na moim blogu! Link do bloga: http://vilu-spis.blogspot.com/ Już za tydzień w piątek pojawi się post z udziałem Twojego bloga :) Zapraszam również do głosowania na blog miesiąca: http://vilu-spis.blogspot.com/p/blog-miesiaca.html Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :))

    OdpowiedzUsuń